Wyniki egzaminu 14.06.2016 r.

Egzamin testowy dla studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, Uniwersalne Zakłady Produkcyjne, Projektowanie Miejsc Pracy i Zamieszkania. Poniżej załączam listę z numerami indeksów, liczbą punktów i oceną.

PMSCP_lista_ocen_egz_2016.06.14

Egzamin poprawkowy 24.06.2016 r. godz. 15:30, s. 233

Ponieważ docierają do mnie pytania, więc informuję, że lista uwzględnia osoby obecne na egzaminie. Nie zapomniałem, pamiętam, że dwóm osobom ze studiów stacjonarnych zaliczyłem egzamin ustny, a jednej osobie ze studiów niestacjonarnych przepisałem ocenę z roku wcześniejszego. Dane mam zapisane w edukacji CL.

Przy okazji informuję, że w związku z moim wyjazdem służbowym będę dostępny 20 (poniedziałek) lub dopiero 21 (wtorek) czerwca 2016 r. Proszę czytać bloga, będą aktualne informacje.

Ten wpis został opublikowany w kategorii OGŁOSZENIA. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

